"manisnya sebuah PERHUBUNGAN akan terpancar daripada manisnya IMAN, bukan kerana aliran darah tetapi dipateri kerana ALLAH. mampu MEMAAFKAN keterlanjuran dan bersabar dengan kerenah insan. menegur dengan penuh kasih kerana tidak mahu terpisah di hari PEMBALASAN, berdoalah pada ALLAH agar mengikat tali ini seeratnya.."
-mku-

Thursday, August 13, 2009

Kenyataan Maaf..

assalamualaikum wbt..
"sy dgn ini yg bername shill ingin memohon maaf di atas kekacauan pikiran dan kontroversi yg sy ditimbulkan secare x sengaje mengenai post di bawah ini yg bertajuk 'surat layang'.."

yupp!!to muadzian specially n others yg care 'bout me i guess (duhh..perasan!!)..thanks for ur concern n sory to make u'all worried..
sbenarnye bukan nye ape sgt pon post kat bawah tu..
xde niat nak susah kan sesape atau pon marah sesape..
kan aku dah state dalam post tuh, aku sgt bersyukur dapat surat tuh..
so maknenye aku happy laa..bukan sedih atau marah..
hmm mmg la aku state kat situ aku down kann..
tp tu kejap je..itu pon sebab adapter laptop aku n pasal ade krisis sikit ngn org yg aku syg..(tp skunk ok dah ngn org yg aku syg tuh..harap pas nih xde krisis lagi..)
huuu..skunk pon masih dok pakai laptop kawan aku kat umah die..[sedih=( ]
laptop aku tu, sian die lame dah aku x bukak..
mesti die rindu kat aku..huhu..(sbenarnye aku yg rindu die..huhu..)

hmm..so, korg xyah dah laa risau ek..
sebenarnye ari yg same gak aku nak publish kenyataan maaf ni..
tp da kadaan laptop aku yg sakit tu ngn aku ade mende lain yg lebih penting utk dibuat, so aku tepakse tangguh sampai ke hari nih..
tu pon alhamdulillah Allah bagi kesempatan utk aku clearkan duduk pekare yg sebenar ari nih..

"ampun ya mbak2 semua..ndak ada niat mau risauen mbak sekalian..
sekali lagi trimass ya mbak2 semuanya kerana concern sama saya..
moga Allah merahmati mbak sekalian..Allah saja bisa balasin keconcernan mbak sekalian..
amiiiiinnnnnnn.."

salam buat disini dulu, nanti kita bicara lagi ya..
sedikit bz kala ini..
duluannnn..assalamualaikum wbt..=)

p/s minah indon mane sesat kat mesir nih??waduh waduh..hahaha..
(see i'm happy la now..huhu ^_^)
gambate nehh!!

No comments: