"manisnya sebuah PERHUBUNGAN akan terpancar daripada manisnya IMAN, bukan kerana aliran darah tetapi dipateri kerana ALLAH. mampu MEMAAFKAN keterlanjuran dan bersabar dengan kerenah insan. menegur dengan penuh kasih kerana tidak mahu terpisah di hari PEMBALASAN, berdoalah pada ALLAH agar mengikat tali ini seeratnya.."
-mku-

Saturday, June 6, 2009

Tag from Ma Sis..

gheti gak kakak aku nih main tag2..huhu..
wooppss!!lupes..
assalamualaikum wbt..
yahh spt yg terstate kat atas..
I was tagged by my sis long time ago (I think..?!)
so ni lah hasilnye..
mmg x menambah iman pon butttt..
bace je lahh..

1)Bekas kekasih aku adalah..
errr..

2)Aku sedang mendengar..
teman sejati by snaka..(huuu..rindu pada teman..)

3)Mungkin aku patut..
studyyy!!!exammm..!!(bukan mungkin lagii..mmg patut pon!!)

4)Aku suka..
buat mende yg buat aku happy i.e kaco org mungkin..(hehe jgn mare..)

5)Sahabat-sahabat aku...
nun jauh disana..x lupe yg dikeliling pinggang(bajet kwn ramai..huhu)

6)Aku tak paham..
nape org x paham..ssh sgt ke nak paham??..

7)Aku kehilangan..
seekor kucing yg paling aku syg..satu binatang purba..(bile nak jumpe)..pensel merah kesayangan!!

8)Ramai yang berkata..
aku garang..??!

10)Cinta itu adalah..
satu perasaan yg ingin aku rase dgn ya Khaliq dan kekasihNya..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
bercakap ngn sesorg melalui internet..skype rasenye..

12)Aku akan cuba..
kuruskn bdn n score for mumtaz n menyambung risalah agung n be the 'rabbaniyun' as stated in al-imran : verse 79..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Allah swt..kekal dan abadi selamenye..

14)Telefon bimbit aku..
ade due..1 Egypt 1 M'sia..(tp due2 beli kat m'sia..bakal muncul yg ke 3 insyaAllah..huhu..)

15)Bile aku terjaga..
aku nak bgn teross pastu study..(nape la ssh bgn lately nih..huuu..)

16)Aku paling meluat..
bile ape yg diharapkan x spt yg diharapkan..(kene ubah sikap nih..mane bley meluat2 nih..)
(actually meluat tu cam extreme sgt je utk aku..huhu..aku ubah, 'aku paling x suke'..ulang jawapan di atas..)

17)Pesta/parti adalah..
sesuatu yg aku rase aku x penah lalui..(ye ke??) (teringat ahmad albab time kpg pening lalat..party gak tu kannn..huhu..)

18)Haiwan yang paling comel penah aku temui..
linggam

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan aku ialah..
17..18..now..bakal 20 nanti..huhu..(hati berbunge2 nak capai no feveret..huhu..)

20)Hari ini..
x capai target tilawah sb.....(hiiii geram tol..dugaan2..nikmat dr Dia juga sebenarnye..positif2..huhu)

21)Malam ini aku akan..
tgk buku physio yg dah lame aku tinggalkan n tido awal insyaAllah..(boley ke??skunk pon tgh ngadap laptop buat mende alah ni..)

22)Esok pula aku akan..
g gam'ah amik delivery from m'sia..wahhh!!rindunye kampung halaman..(kampung ke??)

23)aku betul2 inginkan..
org paham aku tanpe aku ckp kat org..(just like what i did to them..i guess..)

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
ade tgk cermin ke ari nih huh??

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
kalo dulu i would say game arcades but now..ermmmm..i guess it's still the same..game arcades!!

26)Makanan barat atau jepun..
Malaysia truly Asia..(gune tonasi lagu m'sia truly asia..)

27)Bilik yang terang atau gelap..
terang benderang yg menggunekan lampu kalimantang yg panjang..(gelap macam gua!)

28)Makanan segera adalah..
indomie..ngee..actually macaroni goreng yg aku buat pon instant gak..lagi mengenyangkan..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
fadhilah tu manchester ke??(kat dijah tp die x jawab..ye la tu kot..diam tande stuju..huhu..)

30)Siapa yang anda ingin tag..
idafisa
bro chayunk
dr.czarin xoxo
dr.muslimah
hadiqatuls
effa xoxo
sesape yg sudi..

jazakillah..

3 comments:

Unknown said...

ok shill..
sy akn jwb soalan taq ni
:p

Naas Yusof said...

tanx for the respond..
andalah org yg plg cool ever laaahhh..hahahaaa..

Unknown said...

huhuhu
welcome~