"manisnya sebuah PERHUBUNGAN akan terpancar daripada manisnya IMAN, bukan kerana aliran darah tetapi dipateri kerana ALLAH. mampu MEMAAFKAN keterlanjuran dan bersabar dengan kerenah insan. menegur dengan penuh kasih kerana tidak mahu terpisah di hari PEMBALASAN, berdoalah pada ALLAH agar mengikat tali ini seeratnya.."
-mku-

Sunday, June 21, 2009

Award lagii..layakkah aku??

Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
1.ms ini sgt menyayangi kawan2 die
2.ms ini sgt pendiam, tp dalam diam die ade kehebatan yg boley buat aku tenganga
3.ms ini sgt terer bab IT hasil beguru ngn adik die..sampai aku pon blaja ngn die
4.ms ini baru je celebrate b'day yg ke 19 20 june lalu
5.ms ini sgt menyayangi family die sesangat
Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta & 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
5 fakta
1.x tau asal sebenar aku (lahir selangor, tinggal KL, jd mane satu asal aku??)
2.suke makan nasi goreng (uhh nak balik m'sia)
3.skrg tgh dalam fatrah exam final (cepat la abis)
4.berperwatakan ala2 cool gitu (huhu..perasan!)
5.sgt sayang kawan2 aku (smkbb,kmpk,mansoura,n of course ptsw!)
5 hobi
1.kaco orang
2.kaco orang
3.main
4.buat mende yg relax dan x membebankan otak
5.suke wat org risau tp org x penah risau pon..huhu..
Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
1.dr.czarin > bakal dr. yg sgt syg papa die
2.dr.muslimah > bakal dr. dan bakal ustazah a.k.a pendakwah
3.hadiqatuls (maksudnye semua admin2nye) >bakal dr. & dentist yg berjaya insyaAllah
4.cik long > bakal CIMB aku in the future
5.dr.wani dealova > bakal dr.faridah yg disayangi ramai
p/s pd sesape yg namenye tesenarai kat atas, buat la buat laa..nak nengok korg nye interest gak..huhu..

No comments: