"manisnya sebuah PERHUBUNGAN akan terpancar daripada manisnya IMAN, bukan kerana aliran darah tetapi dipateri kerana ALLAH. mampu MEMAAFKAN keterlanjuran dan bersabar dengan kerenah insan. menegur dengan penuh kasih kerana tidak mahu terpisah di hari PEMBALASAN, berdoalah pada ALLAH agar mengikat tali ini seeratnya.."
-mku-

Saturday, March 20, 2010

Patah Tumbuh Hilang Berganti

..Dengan nama Allah, ar-Rahman ar-Rahim..

tido semalam bermimpikan 'kami'..
indah, namun x ku pasti sejauh mane kepastiannye..

patah tumbuh hilang berganti..
hilang yg itu ganti yg ini..

gembira dan duka bercampur..
yg duka itu pasti, yg gembira masih menanti..

..................................................................................

semoga berbahagia dengan pilihan mu teman..
satu pesanan ku buat dirimu dan juga aku..
"beradalah dekat dengan cahaya itu, kerana sesungguhnye dengan cahaya itulah yg akan memandu kite menuju ke situ.."-dia

"jangan lemas dalam tangisan sendirian, carilah ruang bernafas di celah barisan yg disusun kukuh"-JD

..................................................................................

aarrghhhh..
mimpi itu dtg lagi..
makin kuat rase untuk tidak kembali..
makin ia dtg menghantui..
menimbul rase x ingin kembali..
tp mereka telah hampir sekian lame aku tinggali..
sudah lame mereka menanti..
wajarkah aku kembali dengan rase penuh inferiority..??
ya Tuhan, tolonglah hambaMu ini..

..................................................................................

aku geram diburu dia..
kenape perlu muncul kembali setelah beberapa ketika menghilang diri..
pergi..pergi..aku xperlukan dia pun..
pergilah hilang..xperlu kabar berita juga..
aku xkisah..sebab kini aku ade Dia..
aku hanya ingin Dia bukan dia..
aku bukan org yg popular untuk diburu..
tp dia tetap jua memburu..
aku dah lame x inginkan kau..
pergilah..pergilah sejauh mungkin..
jangan kau dekati aku lagi dan merosak cinta kami..

lenalah aku tanpa dia selepas ini..

..................................................................................

bayangan itu muncul lagi..
kenape??kenape??
aku x ingin lagi mengingati..
aku sedari diri ku ini..
aku tahu ape yg perlu dilakukan..
aku juga sedang cuba melakukan..
janganlah muncul dan menghantui ku..
aku malu..aku sedih..aku takut..aku kesal..
ya Allah ampuni masa silam ku..TT

..................................................................................

mood/mode : tomyam campur

p/s kurniakan ketenangan dalam hatiku dengan rahmatMu ya Rabb..


No comments: