"manisnya sebuah PERHUBUNGAN akan terpancar daripada manisnya IMAN, bukan kerana aliran darah tetapi dipateri kerana ALLAH. mampu MEMAAFKAN keterlanjuran dan bersabar dengan kerenah insan. menegur dengan penuh kasih kerana tidak mahu terpisah di hari PEMBALASAN, berdoalah pada ALLAH agar mengikat tali ini seeratnya.."
-mku-

Wednesday, July 8, 2009

.......

salam buat semue yg membuang mase masuk ke blog ini dan membuang lebih byk mase dgn membace post2 yg x berfaedah dan x bermanfaat..
mintak maaf krn diri ini x berkemampuan utk menyampaikan ape2 yg boleh mendatangkan faedah selain menyampaikan pendapat sendiri n luahan rase yg x seberape pon nilainye..

alhamdulillah 3 hari lepas 5/7/09, paper terakhir utk exam tahun ni dah aku lalui..
now mmg free tp not available..huhu..
cube menyibukkan diri dgn pekare berfaedah..
mmg pelik gak bile tetibe x bace ape2 buku lepas pekse arituh..
mmg rase cam hilang arah gak..
ngn baru duduk umah baru nye..fuhh mmg x bese owhh..
tp alhamdulillah kesibukkan menghantar kengkawan balik m'sia mengurangkan sikit boring aku n kepelikan yg aku rase..(huuu..nak balik gakk..)

alhamdulillah gak aku now gain my fresh self back..
n berharap dapat maintain level ke'fresh'an nih..
before ni kalo tgk post aku mmg bukan2 laaa..
aku pon x tau what happen to myself..
or actually i know kot what happen..
n i'm very malu dgn post2 yg di published..
insyaAllah kpd sume yg concern i'm ok rite now..
thanks to those yg concern..
as i said before, i'm gaining my fresh self back..

thanks to Allah krn masih mengasihi dan menyayangi aku dgn membenarkan aku mengecapi semula rase hidup seorang insan yg baru..
aku mohom ampunan dari Mu Ya Rabb atas kelalaian aku..
atas kemusyrikan, kejahilan dan kelemahan iman ku..
yg melupakan, menyalahkan dan mungkin saje menolak takdir Mu..na'uzubillah..
ampuni hambaMu yg lemah dan kerdil ini Ya Allah..

kpd diri ku..
aku mengharapkan yg terbaik untuk mase hadapan..
azam baru yg diazamkan, tolonglah ditunaikan..
selangkah yg kau ambil mencorak mase depan daulah islam..
jd berhati2 ketika melangkah..
biarkan Dia yg merancang segale langkah yg bakal diambil..

buat teman2..
bersame kite tsabat dalam ikatan ukhuwah yg dibina..
bersame kite melangkah dibawah redhaNya..
semoge mahabbah kite keranaNya berpanjangan..

buat sesape yg membace blog yg x berfaedah ni..
stop mempromosikan blog yg x bermakne ni dalam blog anda..
x pernah aku halang kalo korg nak follow blog aku..
just jgn sebarkan mende x bermanfaat ni pd seluruh masyarakat..
aku khuatir akan menyebabkan org lain membazirkan mase yg di kurnia Allah swt..

pada m'sia..
aku rindu padamu..
insyaAllah tahun depan balik..huhu..

wallahu'alam

p/s ke hadrat Ilahi ku pohon seribu kekuatan..
ke hadrat Ilahi ku panjatkan kesyukuran atas nikmat yg Kau berikan..
berkati aku Ya Allah, sayangi aku Ya Rabb, lindungi aku Ya Tuhan..

No comments: